Nabídněte své ubytování v lepším světle


Když se o někom nebo o něčem prohlásí, že se to vyzdvihne v lepším světle, má se tím na mysli metafora, která značí výrazné zlepšení dané situace. Týká se to i ubytování, respektive ubytovacích služeb. Zlepšit ubytovací služby lze mnoha způsoby, například zajištěním pohodlnějších zdravotních matrací, příjemnějšího materiálu lůžkovin, vybavení kuchyňky, rekonstruované toalety a sprchového koutu atp.

ubytování v hotelu

Zlepšit ubytovací služby je možné i v samotné nabídce, protože pokud se o vás klient dozví jen textové, strohé informace, půjde dál a o vaše ubytování zájem mít zřejmě nebude. Textové informace musíte doplnit fotografiemi ve vysokém rozlišení a s dobrou kompozicí a také patřičně velké, aby to nebyly drobné blechy, na které je třeba si na webu brát lupu.

prohlídka interiéru

Někdy ale ani fotografie nestačí a musíte jít ještě dál. Jestliže opravdu chcete někoho oslovit a dát mu jasně najevo, že nekupuje u vás zajíce v pytli, nabídněte mu 3D prohlídku. Tu vytvoří profesionální grafické studio tak, že klient bude moci přímo na svém počítači virtuálně pobývat ve vašem prostoru – v penzionu či hotelu, a bude se moci skutečně odpovědně rozhodnout, zda jej vaše nabídka oslovuje, či ne. Virtuální prohlídky jsou natolik vypovídající, že informují s takovou přesností, že pak nejsou třeba žádné další doplňující informace, maximálně o technických záležitostech, jako je ceník, jídelní menu u polopenze atp.

K virtuálním prohlídkám se může hodit i prohlídka exteriéru, a zde se perfektně nabízí moderní technika – létající dron. Drony někteří mamlasové zneužívají pro válečné účely, my je raději nasadíme tam, kde přinesou radost a něco konstruktivního, a to mohou být právě exteriéry ubytovacích zařízení veškerého typu. Lidé se odtud dozví, jak to vypadá v blízkém i vzdálenějším okolí, jak náročné jsou tu terény pro turistiku či cyklistiku, jak daleko je les, řeka, jezero, přehrada, hrad nebo zámek.